niedziela, 4 stycznia 2015

To już 5 tydzień ^^

Witam w NOWYM ROKU !!

BIEGANIE
Tu jest bardzo dobrze. Podsumowując miniony rok, według Endomondo przebiegłam 1649 kilometrów. Zapewne zabrakło mi 10 metrów do 1650, bo przeważnie w takich momentach lubię przerwać trening. Nie wszystkie moje treningi zostały udokumentowane przez aplikację (chociażby te wszystkie sprinty na autobus w ciągu całego roku - na bank z 1700 by wyszło ;), ale tym się nie przejmuję. To satysfakcjonująca liczba :) Wyznaczyłam sobie kilometrowy cel na 2015 rok i pamiętam nawet, że gdzieś go zapisałam.. ale na chwilę obecną nie mam pojęcia gdzie ;) Chyba to było 3000 km albo 2222 ;)

Dobra dusza poratowała mnie planem na maraton i prawdopodobnie nawet będzie mi towarzyszyć na nim. To wszystko się przełożyło na to, że wyszłam na ścieżkę biegową 5 razy w tym tygodniu (a nie jak przez ostatnie dwa miesiące tylko 2 razy). Wyszło łącznie 59km.

ĆWICZENIA
Ćwiczyłam. . .. . . .  aż 25 minut :P To było wczoraj i dzisiaj przez to ledwo nogami ruszałam. Ale co to dla mnie! Na dokładkę łyżwy z rodziną! Jakieś 10km jeździłam w kółko przez 1,5 godziny. Cudem jutro rano z łóżka wstanę, już czuję te mega zakwasy. 
Problem z ćwiczeniami mam taki, że moje treningi są intensywne, a ja przez sporą ilość czasu olałam ruch. Nie wiem jak to zbalansować, żeby sobie krzywdy nie zrobić. Może raz w tygodniu wystarczyłoby?

SŁODYCZE
Wzloty i upadki. Miałam dwa dni, kiedy nic a nic nie jadłam i nie brakowało mi tego. Po sylwestrze już różnie bywało, ale myślę że 3/5 dosyć uczciwa ocena ;)

CZYTANIE
Ania Kęska  Jak być szczęśliwym człowiekiem - zakończona przed końcem roku. Raz już ją czytałam na czytniku ebooków. Teraz mam wersję papierową, zakupioną od samej autorki :)

Pierwszą książką w tym roku będzie ostatnia pozycja ze wspomnianej chyba 2 tygodnie temu listy (a book you started but never finished). Dodie Smith Zdobywam zamek. Książka ma już kilkadziesiąt lat, ale dopiero w 2013 została przetłumaczona na język polski. Zdecydowałam się na nią, bo polecił ją Markus Zusak, autor Złodziejki książek. Zatrzymałam się na 30 stronie i ruszyć dalej nie mogłam. Podejście nr 2 ;)

FRANCUSKI
Na razie przerwa..

MAGISTERKA
Plan jest, że od jutra. Więc mam nadzieję, że będę miała czym się pochwalić w przyszłym tygodniu. 



Poza tym zrobiłam na blogu aniamaluje zaczął się Rozwojownik i wypisałam 13 rzeczy z minionego roku, z których jestem dumna. Na początku wypisałam wszystkie, które tyczyły się biegania, bo tu wiele sukcesów było, ale nad resztą musiałam chwilę się zastanowić. Miło spojrzeć na taką listę i uświadomić sobie jak wiele rzeczy się wydarzyło i ile się zmieniło, a przecież rok tak szybko zleciał.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!

2 komentarze:

  1. No to widzę, że idzie całkiem nieźle. A ta książka Jak być szczęśliwym człowiekiem warta przeczytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto :) Moja babcia przeczytała, aczkolwiek jeszcze nie rozmawiałam z nią o wrażeniach ;)

      Usuń