sobota, 25 czerwca 2011

Wilken II - mission accomplished

Zakończyłam ostatnią 1/3 książki. Bardziej mi się podobała od poprzedniej części i doszłam do wniosku, że smutno mi trochę, że muszę czekać do jesieni na następną. Nie żebym rozpaczała, tylko jakiś już czas siedzę w tej historii i teraz muszę wybrać jakąś inną, a niezbyt wiem, za którą miałabym się zabrać. 

Do "Catchera.." póki co nie wracam, może za jakiś czas. I chyba zostanie tak jak początkowo planowałam, następna w kolejce jest "Duma i uprzedzenie i zombie". Zabawna historia.. kupiłam książkę, nie przeczytałam jej a pożyczam jak proszą.. :( Never again :P 

Termin: 3.07  (bo od jutra mam lepsze rzeczy do roboty ;)

1 komentarz:

  1. Też już nie mogę się doczekać:) Gratuluję zdążenia w terminie:) A Duma i Uprzedzenie i zombie... super:P bardzo mi się podobało:) koniecznie przeczytaj ;]

    OdpowiedzUsuń