sobota, 13 grudnia 2014

"Playlista" grudzień

Tematem czwartego dnia wyzwania jest grudniowa lista muzyczna. Od jakiegoś czasu nie słucham muzyki na laptopie, bo
a) zapominam, żeby coś odpalić :P
b) przywiozłam swoje płyty CD z domu, więc mam je wszystkie w jednym miejscu
c) mam w końcu sprzęt, na którym mogę odtwarzać wyżej wspomniane płytki ;)

Ostatnio dość często dostaje je w prezencie, a i sama częściej je kupuję niż wcześniej.

Denerwują mnie świąteczne piosenki w supermarketach (na szczęście zbyt często w nich nie bywam), szybko mi się nudzą potem i nie chce mi się ich słuchać w domu ;P W tym roku postanowiłam:
a) opóźnić puszczanie świątecznych piosenek i udało się przesunąć to aż o tydzień :P (Mikołajki to dobry dzień, żeby zacząć ;)
b) staram (taaaa) się ich zbyt często nie puszczać
Największą ochotę mam, jak świeczki są zapalone albo lampki choinkowe, które mam rozłożone wzdłuż parapetu. Wtedy robi się wyjątkowy klimat i nie można z tym walczyć ;)

Rok temu jak i w tym postawiłam na jeden album. Bardzo lubię aktorkę Zooey Deschanel, która od 2006 tworzy muzyczny duet (She & Him) wraz z Matthew Stephen aka  M. Ward. W 2011 roku wydali oni album A Very She and Him Christmas i zachęcam  każdego do przesłuchania ich wersji znanych świątecznych przebojów.
Niedawno wyszedł ich nowy album Classics, też klimatyczny. 


Z tych mniej świątecznych klimatów póki co króluje u mnie Robbie Williams i jego album Swing Both Ways. Jak sama nazwa wskazuje, jest bardzo swingowy ;) Album zawiera covery oraz nowe kawałki. Mamy tu również kilka duetów. Gorąco polecam, jeśli ktoś lubi takie klimaty. 


5 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę, ale całkiem sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przesłucham piosenki!
    A co do Robbiego to chyba nawet całą płytkę :) Czas zatem na muzyczne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe zaskoczenie :) Robbiego chyba znów sobie posłucham.

    OdpowiedzUsuń